Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?
Nieuwe klant?
Ben u een nieuwe klant, of is het de eerste keer dat u met een bepaald e-mailadres een bestelling plaatst? Dan vult u tijdens het bestellen gewoon al uw gegevens in. Na uw bestelling ontvangt u een e-mail van info@casteur.be met daarin een persoonlijk wachtwoord. Dit kunt u gebruiken als u een volgende keer een bestelling wenst te plaatsen. Indien u dat wenst, kunt u dit wachtwoord ook wijzigen.
Bestaande klant?
Heeft u reeds een bestelling geplaatst in onze webshop? Dan kunt u met hetzelfde e-mailadres en het u toegestuurde wachtwoord makkelijk opnieuw inloggen. Bent u uw wachtwoord vergeten? Dan kunt u een nieuw wachtwoord aanmaken (zie: ‘Wat als ik mijn wachtwoord vergeten ben?’)
- Wat als ik mijn wachtwoord vergeten ben?
- Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
- Wat kan ik doen als ik geen bevestigingsmail heb ontvangen?
- Kan ik een bestelling plaatsen via telefoon of e-mail?
- Kan ik een product bestellen dat niet in voorraad is?
- Kan ik mijn bestelling annuleren?
- Kan ik mijn bestelling opvolgen?
- Waarom kies ik voor Juweliers Casteur om online een juweel of horloge te bestellen?
- Is er een prijsverschil tussen de winkel en de webshop?
- Hoe kan ik betalen?
- Is online betalen veilig?
- Kan ik ook cash betalen?
- Kan ik een factuur krijgen?
- Kan ik online betalen met een cadeaubon of en tegoedbon?